English
توصيل مجاني لجميع الطلبات بإجمالى ٦٥٠ج أو أكثر داخل القاهرة والإسكندرية

مشترياتك

0 items
لا يوجد مشترايات لديك
Image

أفضل ٥ منتجات للقضاء على الهيشان

سيروم جوز الهند والصبار
وفري ج 25
جل كيرل كاسترد جل كيرل كاسترد
EGP 250.00 EGP 225.00
إضافة لعربة التسوق
أبلغني عند توفره
شامبو Phytodefrisant ضد الهيشان
حصري على سورس بيوتى
سويم بروڤ لحماية الشعر
عناية الرجال
<span>بلسم ضد تطاير الشعر</span>

صيف يعني ساحل معوفة طبعًا! لكن ساحل يعنى بحر و شط و أكيد ده معناه هيشان الشعر طول الوقت و بسهولة! لكن طبعًا احنا فى سورس بيوتى عارفين كويس قد ايه صعب تتحكمى فى هيشان الشعر فى الصيف، عشان كده بنرشحلك منتجات مميزة هتحمى شعرك و هتحافظ على شكله منتعش و مظبوط طول اليوم. يلا نشوف مع بعض أفضل ٥ منتجات للقضاء على الهيشان!


  1. سيروم جوز الهند والصبار، أڤريل

احمِى خصلات شعرك واتخلصى من الهيشان مع سيروم أڤريل اللى بخلاصة جوز الهند والصبار. غنى بمكونات مقوية تحمي الشعر من الحرارة وأشعة الشمس والرطوبة، وبالتالى هيترك الشعر صحى وناعم. كمان هيرطب الشعر جيداً ويقوى حاجز البصيلة لتوفير أقصى حماية ممكنة. مناسب لجميع أنواع الشعر، ويستحق التجربة!


  1. جل كيرل كاسترد بلامبي كيرلز

تخلصي من هيشان شعرك ، وحافظي على رطوبته ، وحددي شعرك الكيرلى مع جل كاسترد من بلامبي كيرلز. قوامه زى الجيلي للمساعدة على التحكم في ثنايات شعرك الكيرلى وتحديدها. غنى بمزيج من جل بذور الكتان والصبار لإعطاء شعرك ترطيب وثبات طويل الأمد. هيحفاظ على حبس الرطوبة وتقليل تكسر شعرك ، وبالتالى هتتمتعى بشعر أكثر لمعانًا وصحة. خالي من البارابين ، الكبريتات ، السيليكون ، الفتالات ، البارافين ، المعادن ، الزيت ، الفازلين.


  1. شامبو Phytodefrisant ضد الهيشان

شامبو Phytodefrisant Anti-Frizz خفيف الوزن بتركيبة غنية بالزيوت المغذية هينظف شعرك ويقلل تعرضه للهيشان. تركيبته لطيفة بتحتوى على مكونات نباتية زى زيت Kukui وبروتينات الكينوا هتحمى شعرك من خلال تكوين غلاف لخصلات شعرك. هيحمي شعرك من الرطوبة, وهيتركه ناعم وحريري.


  1. سويم بروڤ لحماية الشعر، ذا هيـر أديكت

الوصفة الحامية من ماء السباحة، سبراي طبيعي للشعر تم تطويره عشان يحمي شعرك من الكلور والماء المالح. هيمنحك شعر لامع، بلا تطاير حتى بعد أسابيع من أجازة الصيف الممتعة.


  1. بلسم ضد تطاير الشعر، نون

قولي وداعاً للشعر المتطاير والهايش مع بلسم ضد تطاير الشعر من نون. بلسم مرطب من زبدة الشيا وزبدة الكاكاو اللي تعمل بفعالية في التحكم في الشعر المتطاير، وإصلاح التلف، وتعزيز مظهر شعر لامع وصحي. مناسب لجميع أنواع الشعر وخالي من السلفات والسيليكون.

توصيل مجاني للطلبات بإجمالى ٦٥٠ج
هدايا & جيفت كارد