English
توصيل مجاني لجميع الطلبات بإجمالى ٦٥٠ج أو أكثر داخل القاهرة والإسكندرية

مشترياتك

0 items
لا يوجد مشترايات لديك
Image

أفضل روتين للعناية بالجسم بعد إزالة الشعر

١+١ مجاناً
رول أون واقى شمس SPF 50+ رول أون واقى شمس SPF 50+
١+١ مجاناً
چل ملطف للجلد چل ملطف للجلد
١+١ مجاناً
زيت مرطب للجلد زيت مرطب للجلد
مرحلة التفكير فى التخلص من شعر الجسم الزائد دى بتكون خطوة ليها حسابات كتير. كل البنات بيشغل تفكيرها نعومة جلدها ولمعته وعشان كده فى طرق كتير بيفضلها البنات للعناية بجلدهم وفى نفس الوقت بيتخلصوا من الشعر الزائد من خلالها.

فالعموم لو كنتي بتفضلى التخلص من الشعر الزائد فى الجسم عن طريق الليزر أو حتى الحلاقة أو حتى السويت والكريمات , يبقى لازم تجربى مجموعة سورس بيوتى وإنفينيتى ناتشورالز الجديدة لإنها بتحل المعادلة الصعبة للعناية بالجلد قبل وبعد مرحلة التخلص من شعر الجسم الزائد لإنها بكل بسلطة بتسهل عليكى الموضوع, وبتعالج بقع الجسم وكمان بتخلى الجلد ناعم زى الحرير. جااهزة تجربيى؟

تعالى نتعرف على المجموعة عشان تعرفى ازاى تقدرى تستفيدى منها وتمشي على أفضل روتين للعناية بالجسم بعد وقبل إزالة الشعر.

چل ملطف للجلد

مميزاته إنه هيقلل احمرار الجلد بعد التخلص من وإزالة شعر الجسم الزائد مع. مكوناته مهدئة وملطفة للبشرة الملتهبة وخاصةً بعد حلاقة الشعر الزائد. بيقلل من ظهور حب الشباب وبيساعد فى تفتيح البقع الداكنه وعلاجها يعني بشرتك هتبقى افتح وانعم وصحيه اكتر من النهاردة!

زيت مرطب للجلد

عايزه جلدك ناعم زي الحرير بعد ازاله الشعر؟ مع زيت مرطب للجلد من سورس بيوتي وإنفينيتى هتستمتعي بتجربه ملهاش مثيل و بشرة ناعمه مفيهاش اي مشاكل او عيوب زي المسام الواسعه بفضل إحتوائه على المواد المضاده للاكسده اللي بتعالج مشكله المسام الواسعه في الجلد. كمان هيساعدك علي تقليل الشعر في الجسم وعلاج اي جروح بسبب ازاله الشعر و وهيحسن من ترطيب الجلد, يعني بشرتك هتبقى انعم من بشره الاطفال!

أهم خطوة هى حماية جلدك من الشمس ودى فى حد ذاتها مرحلة ماينفعش تستغنى عنها عشان كده لازم تخلى فى شنطتك واقى شمس تقدرى تستخدميه بكل سهولة فى أى وقت وأى مكان.

رول أون واقى شمس SPF 50+

اضمنى حماية بشرتك اليومية بكل سهولة مع رول أون الواقى من الشمس SPF +50 من سورس بيوتى وإنفينيتى. هيهدئ من اي التهابات ناتجة عن التعرض لأشعة الشمس بسبب مكوناته الملطفة والمرطبة للبشرة والجلد. تركيبته خفيفه على الجلد ملهاش اي ملمس دهني ومش هيسيب اى اثار بيضاء على الجلد أو الملابس و مناسب لكل انواع البشرة.

متنسيش دايماً تستشيرى طبيبك وتعرضى عليه المنتجات اللى بتستخدميها عشان تتجنبى أى مشكلة ممكن تحصل بسبب استخدام خاطئ لأى منتج او عدد مرات استخدامه.

تقدرى تطلبى مجموعة سورس بيوتى وإنفينيتى من على موقع وتطبيق سورس بيوتى الأن!