English
توصيل مجاني لجميع الطلبات بإجمالى ٦٥٠ج أو أكثر داخل القاهرة والإسكندرية

مشترياتك

0 items
لا يوجد مشترايات لديك
Image

أفضل مرطب للشعر بعد الاستحمام

<span>ليــف إن كريم بخلاصة العسل والأڤوكادو</span>
نفذت الكمية
ليڤ إن للشعر
EGP 220.00 EGP 198.00
إضافة لعربة التسوق
أبلغني عند توفره

من بين المشاكل الشائعة اللي بتواجهنا بعد الاستحمام هو جفاف الشعر وظهور التجعد والهيشان. ممكن يكون الشعر المتضرر بحاجة لترطيب وتغذية إضافية لاستعادة نعومته ولمعانه الصحي. 

تعتبر منتجات العناية بالشعر والمرطبات بعد الاستحمام أدوات فعالة عشان تحل المشكلة ديه. 

في المقالة دي، هنعرض عليكي بعض من المنتجات المميزة اللي ممكن تستخدميها للحصول على أفضل مرطب للشعر بعد الاستحمام.

أفضل مرطب للشعر بعد الاستحمام

ليـف إن كريم كوكونت أويل

استمتعي بتجربة تموجات ناعمة ومحددة مع كريم كوكونت أويل الفاخر من بوبانا. فتركيبته الغنية بزيت جوز الهند ستغمر خصلات شعرك بالترطيب العميق، مما يساعدك على السيطرة على تجعيدها وتهيئتها بسلاسة. يحتوي هذا الكريم على مستخلص الروزماري الذي يعزز حماية الشعر من التلف والتكسر، مما يجعل شعرك أقوى وأكثر لمعانًا ونعومة. ابتكري إطلالات جديدة وجذابة لشعرك مع هذا الكريم الفاخر، واستعدي للمدح والإعجاب بجمال شعرك الرائع!

 

ننصحك بقراءة: أفضل كريم مرطب للبشرة الحساسة


چوفيالتى مويستشر باي -بلسم لييف إن

منتج تاني يستحق الاهتمام هو "مويستشر باي" من چوفيالتى. بيحتوي المنتج ده على زيت الأرجان وزبدة الشيا لترطيب الشعر وتقليل التجعد وتمنحه النعومة واللمعان. تركيبته الغنية والمغذية بتعزز نمو الشعر الصحي وبتحسن حالته بشكل عام.

تقدري تستخدميه بعد الشاور على طول عشان يديكي أفضل نتيجة. 


نانقر كريم مرطب للشعر- Leave In

من بين المنتجات الموجودة في السوق كمان، هو كريم مرطب الشعر من نانقر.الكريم ده بيتميز بتركيبته الطبيعية اللي بترطب الشعر وتغذيه. ممكن تستخدميه على جميع أنواع الشعر عشان تتخلصي من التجعد والهيشان وتضيفي مظهر صحي ولمعان وانسيابية على الشعر.

ننصحك بقراءة: أفضل سكراب من شركة ايفا


ايفر يونج ليــف إن كريم بخلاصة العسل والأڤوكادو

أما "ليــف إن كريم بخلاصة العسل والأڤوكادو" من ايفر يونج، فهو كمان اختيار ممتاز لترطيب الشعر بعد الشاور. بيحتوي الكريم ده على خلاصة عسل المانوكا والأڤوكادو اللي بتغذي الشعر وترطبه بعمق. بيساعد على الحفاظ على الشعر الكرلي وبتخليه شكله صحي طول اليوم. كمان بيساعد على تجنب تشابك الشعر وبتسيبه ناعم وسهل التسريح.


باختيارك واحد من المنتجات المميزة دي، تقدري تحصلي على أفضل مرطب لشعرك بعد الاستحمام. شوفي المنتج اللي بيناسب نوعية شعرك واحتياجاته، واستخدميه بانتظام عشان يديكي أفضل النتائج. 


هتلاحظي الفرق في ملمس ومظهر شعرك لما تستخدمي المرطبات المميزة دي.


تقدري تحققي ترطيب فائق وتحسين حالة شعرك بشكل ملحوظ. استمتعي بشعر صحي وناعم وخالي من التجعد والهيشان باستخدام أفضل مرطب للشعر بعد الاستحمام.


تقدري كمان تزوري موقعنا سورس بيوتي هتلاقي عليه كل منتجات العناية بالبشرة والشعر والجسم عشان تدي لنفسك العناية الكاملة، ادخلي دلوقتي على الموقع واشتري كل اللي تحتاجيه!