English
توصيل مجاني لجميع الطلبات بإجمالى ٦٥٠ج أو أكثر داخل القاهرة والإسكندرية

مشترياتك

0 items
لا يوجد مشترايات لديك
Image

أفضل كريم ترطيب للجسم

<span>لوشن سكين كين للجسم</span>
<span>سترالاين كريم إيمولينت</span>
<span>كريم ترطيب الجسم بالياسمين</span>
كريم بالجلسرين كريم بالجلسرين

اهتمامك بترطيب بشرتك وجسمك أمر مهم جداً عشان تحافظي على صحتك ونعومتها، في كتير من السيدات بيعانوا من جفاف الجسم وفقدانهم للرطوبة، وده بيأثر على صحتهم ونعومتهم. وعشان نحل المشكلة دي لازم نستخدم مرطب قوي للجسم باستمرار. وفي المقالة دي هنعرض عليكي أفضل أربع منتجات ترطيب متوفرين في السوق عشان تحافظي على جسمك من الجفاف والاحمرار.

أفضل كريم ترطيب للجسم

إنفينيتي ناتشورالز - كريم ترطيب الجسم بالياسمين

يعتبر كريم إنفينيتي ناتشورالز للجسم برائحة الياسمين من أفضل منتجات العناية بالجسم في السوق المصرية. يتميز الكريم ده بتركيبته الفريدة اللي بتحتوي على زيت الياسمين وبزبدة الشيا والكاكاو، واللي بتعمل على تجديد خلايا الجلد وترطيب البشرة بعمق. الكريم ده بيخلي جسمك ناعم زي الحرير وبيخلي رائحته مميزة وملمسه ناعم.

ننصحك بقراءة: أفضل كريم مرطب بعد التقشير


جليسوليد - كريم بالجلسرين

بيعتبر كريم بالجلسرين من جليسوليد منتج متطور يوفر ترطيب فائق للبشرة. تركيبته الأوروبية المتطورة بتحتوي على مادة آلانتوين وتركيز عالي من الجلسرين، وده يضمنلك التغذية المطلوبة وحماية البشرة من الجفاف. بيمتاز الكريم ده بسرعة امتصاصه ومفعول ترطيبه اللي بيدوم لفترة طويلة، وده بيقلل من فرصة جفاف البشرة بشكل ملحوظ ويمنحها نعومة حريرية.


حياة - سترالاين كريم إيمولينت

بيعتبر سترالاين كريم إيمولينت من حياة اختيار ممتاز للي بيدوروا على ترطيب فائق للبشرة. بتتميز تركيبته الغنية بخصائص مهدئة وقدرة على إعادة الدهون وضمان بقاء الترطيب داخل الجلد. بيعمل الكريم ده على تحسين مظهر الجسم وبيخلي جسمك صحي وناعم. بيعمل كريم سترالاين إيمولينت على ترطيب البشرة بعمق، وبيمنحها النعومة واللمعان اللي تستحقه.

ننصحك بقراءة: أفضل زيوت وكريمات مرطبة للأظافر


نورشك - لوشن سكين كين للجسم

يعد لوشن (سكين كين) للجسم من نورشك اختيار رائع لترطيب البشرة. بيتكون الكريم ده من زبدة الشيا المرطبة وحليب جوز الهند، واالي بيجددوا خلايا الجسم وبيغذيها بعمق. تركيبته غير دهنية وده بيخلي الجسم يمتصوا بشكل أسرع، وده بيديكي ترطيب وتغذية لساعات طويلة. وكمان، بيمنحك اللوشن ده عطر جميل بيدوم لفترات طويلة.


اختيارك للكريم المناسب لترطيب الجسم أمر مهم للحفاظ على صحة وجمال جسمك. اختاري الكريم اللي بيناسب احتياجاتك واستمتعي بجسم ناعم ورطب زي الحرير.

اقرئي ايضاًأفضل كريم مرطب للبشرة الحساسة

 

تقدري كمان تزوري موقعنا سورس بيوتي هتلاقي عليه كل منتجات العناية بالبشرة والشعر والجسم عشان تدي لنفسك العناية الكاملة، ادخلي دلوقتي على الموقع واشتري كل اللي تحتاجيه!