English
توصيل مجاني لجميع الطلبات بإجمالى ٦٥٠ج أو أكثر داخل القاهرة والإسكندرية

مشترياتك

0 items
لا يوجد مشترايات لديك
Image

أفضل سكراب من بوبانا

نفذت الكمية
ملح سبا بالزبادى
نفذت الكمية
<span>ملح سبا بالتوت</span>
EGP 35.00
إضافة لعربة التسوق
أبلغني عند توفره
ملح سبا بالليمون

بتهتم نساء كتير بصحة وجمال بشرتها، مفيش شك أن العناية الجيدة بالبشرة بتعتبر أمر مهم جداً عشان تحافظي على مظهر شبابي ونضارة بشرتك. وعشان تحققي احتياجات المرأة العصرية، بتقدم لنا شركة بوبانا المصرية مجموعة رائعة من منتجات العناية بالبشرة والشعر والجسم، ومن بين المنتجات دي سكرابات الملح المذهلة اللي فيها فوائد كبيرة للبشرة. 


وفي المقالة دي، هنعرض عليكي أفضل سكراب من بوبانا وفوائدها المذهلة.

أفضل سكراب من بوبانا 

سكراب بوبانا بالحليب

سكراب ملح سبا بالحليب من بوبانا تركيبته غنية بالحليب وفيتامين E، وده اللي بيخليه مثالي لتغذية البشرة وإزالة الخلايا الميتة.

وكمان بيساعدك تتخلصي من الشعر اللي بيكون تحت الجلد، وده بيخلي بشرتك ناعمة ومتوهجة.


سكراب بوبانا بالزبادي

لو عايزة سكراب يدي لجسمك ترطيب عالي فسكراب بوبانا بالزبادي هو الحل عشان تستمتعي بترطيب عميق لبشرتك. بيحتوي السكراب ده على الحليب وفيتامين E، وبيقوم بتقشير البشرة وترطيبها، وإزالة الخلايا الميتة، كمان بيساعدك تتخلصي من الشعر اللي بيكون تحت الجلد، وبيسيب بشرتك ناعمة ولامعة.

اقرئي ايضاً: مكونات كريم مارفل للشعر وأفضل البدائل له 


سكراب بوبانا بالتوت

سكراب بوبانا بالتوت بيخليكي تحصلي على بشرة شابة ومشدودة لأنه بيحتوي على تركيبة غنية بالتوت، فبيقوم بتقشير البشرة وبيساعد على تقليل ظهور السيلوليت وتحسين مظهر الجلد المترهل.


سكراب بوبانا بالليمون

حافظي على بشرتك نظيفة، نقية ومشرقة مع سكراب بالليمون من بوبانا. بيحتوي السكراب ده على تركيبة غنية بالليمون، وبيعمل على تفتيح البقع الداكنة، خاصة في مناطق الركبة والكوع. كمان بيساعد خصائصه المضادة للبكتيريا في تقليل ظهور حب الشباب على البشرة.


ننصحك بقراءة: أفضل سكراب للجسم في الوقت الحالي


بتقدملنا بوبانا مجموعة مذهلة من سكرابات البشرة اللي فوائد رائعة للحفاظ على جمال ونضارة بشرتك. سواء اخترتي سكراب الحليب، الزبادي، التوت، أو الليمون، هتقدري تستمتعي بتجربة عناية فريدة ونتائج مذهلة. 


استمتعي ببشرة ناعمة، مشدودة ومتوهجة مع سكرابات بوبانا الرائعة، وخلي بشرتك تشع بالجمال والصحة. اختاري السكراب المناسب لاحتياجاتك واستمتعي بعناية فاخرة لبشرتك.

اقرئي ايضاً: أفضل سكراب للوجه في الأسواق المصرية  


تقدري كمان تزوري موقعنا سورس بيوتي هتلاقي عليه كل منتجات العناية بالبشرة والشعر والجسم عشان تدي لنفسك العناية الكاملة، ادخلي دلوقتي على الموقع واشتري كل اللي تحتاجيه!