English
توصيل مجاني لجميع الطلبات بإجمالى ٦٥٠ج أو أكثر داخل القاهرة والإسكندرية

مشترياتك

0 items
لا يوجد مشترايات لديك
Image

أفضل سكراب من ايفا

<span>سكراب باشون لليدين</span>
<span>مقشر لتفتيح وتوحيد لون البشرة</span>
نفذت الكمية
<span>مقشر يدين</span>

العناية بالجسم تعتبر من الأمور الأساسية في روتين جمالك ونعومة بشرتك اليومي. فالبشرة الناعمة والمشرقة تعكس صحة الجسم وبتعزز الثقة بالنفس. 


ومن بين المنتجات اللي بتساعد على تحقيق الهدف ده، بيتميزوا المقشرات من إيفا بتركيبتهم المبتكرة اللي بتجمع بين المكونات المرطبة وحبيبات السكر اللي بتساعد على إزالة الجلد الميت، وزبدة الشيا وزيت الجوجوبا اللي بتدي نعومة ولمعان لبشرتك. 


في المقالة دي، هنعرض مجموعة  من منتجات إيفا كوزماتيكس، ونكتشف فوائدهم وكيفية استخدامهم لتحقيق بشرة صحية وناعمة.

أفضل سكراب من ايفا كوزماتيكس

إيفا كوزماتيكس سكراب باشون يدين

يعتبر سكراب باشون لليدين من إيفا اختيار مثالي للعناية بالايد المتعبة والجافة. فتركيبته المتقدمة بتحتوي على مزيج من المكونات المغذية والمرطبة اللي بتعمل على التخلص من خشونة الايد والجلد الميت، وبتدي الترطيب الضروري والنعومة لليدين. 


وبفضل حبيبات السكر المقشرة، بيقوم السكراب بإزالة الخلايا الميتة والشوائب، وده بيساعد على تجديد البشرة وتحسين مظهر الايد. وبفضل زبدة الشيا وزيت الجوجوبا، بيتم ترطيب الايد بعمق وتغذيتها عشان تكون ناعمة ولامعة.

ننصحك بقراءة: أفضل سكراب بوبانا في الوقت الحالي


إيفا كوزماتيكس مقشر لتفتيح وتوحيد لون البشرة

لو بتدوري على منتج بيعمل على تفتيح وتوحيد لون البشرة، فسكراب الوجه باللؤلؤ الأبيض من إيفا هو اختيارك المثالي. بيحتوي المقشر ده على تركيبة فعالة بتعمل على تفتيح البشرة وتوحيد لونها. 


بيقوم سكراب اللؤلؤ الأبيض بإزالة طبقة الجلد الميت السطحية، وده بيساعد على التخلص من البقع الداكنة والتصبغات الجلدية. وكمان بيساعد على تحفيز عملية تجدد الخلايا، وده بيعزز إشراقة البشرة وبيديها مظهر صحي ومتوهج.


إيفا كوزماتيكس مقشر يدين

عشان تحافظي على نعومة ايديك وترطيبها، تقدري تستخدمي مقشر الايدين من إيفا كوزماتيكس. قبل ما تستخدمي المنتج، بلي ايدك بمياه دافية عشان تفتحي المسام وتحسني فعالية السكراب. 


وبعدين، ضعي كمية مناسبة من المقشر على ايدك وافركي بلطف في حركات دائرية لمدة قصيرة. 

ركزي على المناطق الجافة والخشنة، زي الكعوب والمفاصل. 

ولما تخلصي، اشطفي ايديك كويس بالمياه الفاترة وجففيها بلطف. هتلاحظي الفرق على طول  في نعومة ايديك ومظهرهما المشرق.


إيفا كوزماتيكس هي شركة مصرية وبتقدم مجموعة مميزة من المنتجات للعناية بالبشرة والجسم،. تركيبتها المبتكرة والغنية بالمكونات الطبيعية بتعمل على تحسين مظهر البشرة وتعزيز نعومة الجسم. 

اقرئي ايضاً: أفضل سكراب للجسم بسعر معقول وصناعة مصرية 100% 

سواء كنتي بتعاني من الجلد الجاف والخشن أو ترغبي في تفتيح وتوحيد لون البشرة، هتلاقي في منتجات إيفا حل مثالي لاحتياجاتك. جربي سكرابات إيفا واستمتعي ببشرة صحية وايدين ناعمة وجميلة.


تقدري كمان تزوري موقعنا سورس بيوتي هتلاقي عليه كل منتجات العناية بالبشرة والشعر والجسم عشان تدي لنفسك العناية الكاملة، ادخلي دلوقتي على الموقع واشتري كل اللي تحتاجيه!